wtorek, 2 sierpnia 2011

Różane pierścionki

Pod koniec roku akademickiego byłam z mamą w Pracowni Pani Jadwigi na przeszkoleniu robienia róż owijkowych. Wcześniej chciałam kupić u niej pierścionek z tym właśnie haftem, jednak łatwiej i ciekawiej było zrobić go własnoręcznie.
Gdy wróciłam do domu na wakacje postanowiłam rozkręcić własny biznes i sprzedawać owijkowe pierścionki i przywieszki. a wykonuje się je bardzo przyjemnie.:)




To był mój pierwszy pierścionek wykonany na warsztatach.


To pierwszy i jak do tej pory ostatni pierścionek mamy. Śmiałam się, że jest w stylu Barbie na bogato xD

Zrobiłam również pierwszą owijkową przywieszkę, którą podarowałam Maćka mamie:)

3 komentarze:

  1. nigdy nie próbowałam , ale bardzo podobają mi się te różyczki tak haftowany, bardzo fajny pomysł na pierścionki :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona i haftem, i efektem końcowym! Gdzie można kopić bazę do pierścionków? Już od dłuższego czasu takowych poszukuję, jednakże bezskutecznie:( I mnie marzą się haftowane pierścionki!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę prosić o namiary na kurs u tej Pani? Info bardzo prosze na maila...:)

      Usuń